BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 14 February 2010

Yes!

Yes, smpi jugak aku kt umah yg ku sygi beralamatkan No 197 Taman Juta 44000 Kuala Kubu Bharu Selangor. Aku gerak kul 8.45 n smpi lam kul 10.20 pg td, non stop 2. Da r bwk skuter, pnt gle bdn. Ble r nk dpt yamaha fz 150i, kalo dpt mmg setengah jam je la smpi umah. Nway, mlm td hajatku tak kesampaian. Ingt nk anta, tp tetibe je ujan. Aku pon tetibe je r tension, melepas je ase. Sepbek ad num taxi, dpt aku anta dy nek teksi je. Tp aku x ekot, dwet xd. Naseb bek smpt smpi stsn bs, pkck 2 mmg pndi crik jln short cut r. Thanx pkck yahya(name driver taxi 2, agaknye). Aku tyme 2 da kt umah da, mnggu je dy grak. Pas bs dy da jln, aku bantai tdo smpi kul 7 lbey td. Tgk kt phone ad msg dr dy, ckp dy da smpi kul 4.30 da. Syukur, sepbek xd pe2. So pengajarannya di sini, gunakanlah jalan raya dengan berhati-hati, ingat orang yang menyayangi anda. ;]

0 comments: